CAOS
  • ilma postikuluta
  • caos_stuudio
  • caos@caos.ee

E-poe kasutamise tingimused

Toodete ostmine ja kasutajakonto:

  • Toodete ostmiseks vajuta toote juures olevale „Lisa ostukorvi“ nupule, niiviisi lisad toote ostukorvi. Ostukorv kuvab valitud tooteid, nende hindu ning allahindlust. Ostu sooritamiseks jälgi ostukorvi juhendeid.
  • CAOS e-poes on toodete hinnad eurodes. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind.
  • CAOS e-pood kasutab isikuandmeid ainult ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda kontaktandmeid kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel. 

Eritellimused:

  • Kui e-poes toote laoseis näitab 0 (null), on võimalik tooteid ka tellida. Sel juhul tuleb saata meile vastavasisuline kiri emailile caos@caos.ee ning me võtame ühendust ja anname teada, kas on võimalik ja kaua võtaks toote uuesti valmistamine.  

Tellimuse eest tasumine:

Tellimuse eest tasumine toimub tellimuskinnituse alusel, mis saadetakse automaatselt peale ostu sooritamist kliendi poolt sisestatud e-maili aadressile.

  • Makset tehes märgi selgitusse tellimuse number.
  • Tellimuse eest tasumise tähtaeg on 3 päeva. Makse mittelaekumisel tellimus tühistatakse.
  • Pakk pannakse teele 1-3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist.
  • Tellimuse postitamise kohta saadame kliendile emaili.  Keskmiselt jõuab kaup kliendini 2-5 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest.  Kui tellimuse täitmisega tekib mingil põhjusel viivitus, võtame Teiega kindlasti ühendust!
  • CAOS e-pood ei vastuta postiteenuse pakkuja eksituste eest (näiteks kui kaup hilineb CAOS e-poest mitte sõltuvatel põhjustel, on läinud kaduma vms).

CAOS e-pood ei lisa pakki kaasa prindituna tellimuskinnitust ega arvet. Hoiame loodust !

Kui teil on ilmtingimata vaja prindituna tellimuskinnitust või arvet, andke sellest meile teada.

Postitamine:

Kõik tooted on ilusti pakitud ning varustatud toote infokaardiga.  Kohe valmis kinkimiseks!

CAOS e-poe kauba postitusviisid on järgnevad:

  • Itella Smartpost pakiautomaati saatmine.
  • Omaniva pakiautomaati saatmine.
  • Omniva postipakina saatmine koduaadressile või lähimasse postkontorisse
  • Omniva ja Itella Smartpost kullerteenus. Pakk koju või tööle. Küsi hinnapakkumist.

CAOS e-pood postitab tooteid ka välismaale.  Sõltuvalt sihtkohast lisandub postikulu (vt post.ee). Tellimuse eest on võimalik tasuda ka Paypal kaudu. Lisainfo saamiseks kirjutada meile email caos@caos.ee.

Pakkide tellimiseks väljaspool Euroopa Ühendust tuleb kliendil arvestada võimalike kaasnevate tollimaksudega, mille klient peab ise kauba kättesaamisel tasuma oma sihtriigis. CAOS e-pood neid kulusid ei hüvita.

Juhul, kui Klient soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused ning tasuda vastavalt ka postikulud.

 

Garantii ja tagastus:

  • Garantii ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.
  • Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama CAOS Stuudiot probleemist kirjalikult e-posti teel ning esitama järgmise informatsiooni: nimi ja kontaktandmed; toote puudus (defekti kirjeldus, võimalusel fotod, kas defekt oli paki kättesaamisel või tekkis kasutamisel). Peale pretensiooni esitamist vastab CAOS Stuudio Kliendi kaebusele kirjalikult 14 päeva jooksul ning pakub omapoolse lahenduse.
    • Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib Klient nõuda toote parandamist või asendamist.
    • Puudusega toote asendamise korral on CAOS Stuudiol õigus nõuda Kliendilt puudusega toote tagastamist enne asendustoote väljastamist.
    • CAOS Stuudio kannab toote parandamisega või asendamisega seotud kulud, juhul, kui defekt oli tingitud tootja veast. Kui defekt oli tingitud Kliendi poolt valest kasutusest või õnnetusest, jõuavad Klient ning CAOS Stuudio kokkuleppele toote parandamise või asendamisega seotud kulude osas enne otsest tööd, mis kaasneb toote parandamiseks või asendamiseks.
    • Raha tagastamist on Kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub.
  • Kui kaup jõuab Teieni rikutult, siis palume sellest kohe teada anda kirjutades e-mailile caos@caos.ee ning lepime kokku kauba tagastamise ning hüvitise osas (kas soovite makstud raha tagasi või asenduskaupa).
  • CAOS Stuudio ei vastuta postiteenuse pakkuja eksituste eest – kohaletoimetamise venimine, paki kadumine ja muud olukorrad, milles e-pood ei ole seotud. Küll abistame Klienti suhtlusel postiteenuse pakkujaga, et pakk leida või kohaletoimetamist kiirendada.
  • Kui postiga tellitud kaup ei sobi, on Teil õigus 14 päeva jooksul see meile tagastada. Kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele kuni 7 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist CAOS e-poele. Kauba saatmiskulu ja tagastuskulu väljamaksmisele ei kuulu!
  • Tagastamisõigus kuulub kaubale, mis ostetud e-poe vahendusel ja postiga saadetud. Kaup, mis on ostetud edasimüüjalt ning millega on enne ostu tutvutud ja proovitud, ei kuulu tagastamisele ega vahetamisele.

Muud märkmed:

  1. CAOS e-poes tellimust vormistades ning makset sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
  2. CAOS e-pood  jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
  3. CAOS Stuudiol on õigus e-poe arendamise huvides käesolevaid müügitingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada.

Eespool olevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja CAOS Stuudio Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.